יוניקלו עד הבית

מעילי הפוך הדקים כבשו אותנו !
וסט פוך יוניקלו

החום שלהם וקלות המשקל עושים אותם מושלמים לשימוש יומיומי לכל גיל.
הם קלים לנשיאה וללבישה, מחממים, נארזים ונדחסים במהרה לתוך שקית המעיל, נכנסים בקלות לכל תיק (גם המעילים הארוכים), פשוט  מושלמים לחורף.
היוניקלו שירת אותי נאמנה בחופשת חורף בבודפשט. המעיל הארוך שוקל כ-300 גרם בלבד, נוח לנשיאה, נארז ונכנס בקלות לתיק בזמן טיול בקניון.

למה יוניקלו?
* כי האיכות טובה
* המחיר זול בהשוואה למותגים אחרים (נורת' פייס, קולומביה ודומיהם)
* מגיעים בשלל צבעים ודגמים

עד שהמותג אולי יגיע לארץ יש לנו את האפשרות לקנות און ליין.

איך קונים בצורה הכי יעילה:

ראשית נכנסים לאתר הבית של יוניקלו בוחרים דגם ובודקים מחיר.
לעיתים רבות יש הנחה על צבע מסויים והנחה 10$ לקניה ראשונה באתר (קופצת חלונית).
בקניה מעל 75$ (מעיל אחד ארוך או כמה קצרים) יש משלוח חינם, אחרת צריך להוסיף למחיר כ6$ משלוח בתוך ארה"ב (ועוד 20$ משלוח הכי זול לארץ אם נעזר בחברת שליחויות - בהמשך הפוסט).
אחרי שיש לנו סה"כ מחיר מהאתר ואין לנו חבר שיביא את המעיל ארצה, ניגש לבדוק מחיר באתרים מקבילים, שעובדים עם משלוח ישיר לארץ.

1. אתר ביי אמריקה מוכר מעילי יוניקלו עד אליכם החל מ359 שקלים ועד 629 שקלים למעילים הארוכים. מזמינים מהאתר ומקבלים תוך 10 ימים למרכז חלוקה.
אם אתם מעוניינים במעיל אחד קצר שווה להזמין מפה, כי הזמנה מהאתר של יוניקלו כולל משלוח לארץ עם חברת שליחויות תעלה כ90$ (342 שקלים וחודש זמן אספקה).
עבור משלוח מהיר תשלמו יותר כסף, כ27$-30$ וזה לא משתלם כלכלית.
באתר הנוכחי תשלמו 359 שקלים (17 שקלים מסה"כ עלות הזמנה מאתר יוניקלו עד הבית) ותוך עשרה ימים תקבלו סמס שהחבילה מחכה לכם.

2. טרמינלX (לבית פוקס) מחירים פחות או יותר זהים לאתר הקודם. חברי מועדון דרים קארד צוברים נקודות בקניה, המעיל מגיע למחרת עד הבית, אם מידה לא טובה אפשר להחליף, אבל אין את כל הדגמים, אין את כל הצבעים, אין את כל המידות, מבחר מצומצם מה שנקרא. מחיר מעיל החל מ-350 שקלים, וסט ב-260.

חברת שליחויות

את הזמנות אחרונות הזמנתי עם דילטאס ומרוצה מהשרות (משלוח הכי זול יצא לי 20$). לאחרונה שמעתי דברים חיובים על יו אס שופס ושהם זולים יותר. טרם נעזרתי בשרותיהם אז לא יכולה להעיד על המחיר. על דילטאס אפשר לקרוא בפוסטים הקודמים שלי
הגיע לדואר

מגולגל היטב 

פרוש על השולחן