טום פורד Lost Cherry EDP


לקח לו הרבה זמן להגיע אלינו, ללוסט שרי של טום פורד.
יצא במהלך 2018, הגיע אלינו בקיץ 2019 וגם אז לא נמצא בכל מקום. אפשר למצוא אותו לקנייה און ליין, בפרפומריות נבחרות ובדיוטי פרי. לנסות את הבושם לפני הקניה, קצת בעייתי, לא מצאתי מקומות שמוכרים אותו עם טסטר זמין לנסות לפני. גם בחו"ל, בחנויות שמצאתי את הבושם, הטסטר היה ריק ! 

הבקבוק של הבושם אדום כדובדבן, בולט בצבעו ולוכד את העין. כיתוב אדום על רקע לבן.
ריח מדהים של דובדבנים! זה פשוט...הגאוניות הזו, כאילו לקחתם סלסלת דובדבנים, מחצתם אותה וכל הריח עלה לאף, ככה, מושלם! טעים ומיוחד, למי שמתחברת כמובן לסגנון. הריחות של טום פורד מאוד מובהקים.

קראתי טוקבקים טרם ניסיתי את הבושם. בגדול, לא עפו עליו. הרבה רשמו שמריחים דווקא רכיבים אחרים בהרכב: וניל, שקדים. אני לא הרגשתי אותם באופן מובהק, הדובדבן מאוד חזק ומעפיל על השאר.

ללוסט שרי אין שובל, עמידות בינונית וזה מצער אותי מאוד.
אחת מהסיבות שלי בבחירת בושם, היא הנוכחות, העוצמה. הרגעים האלו, שאת מריחה מדי פעם את הבושם עם משב רוח קל או אחרי תנועה מסויימת. העובדה שמריחים אותך! מה הרעיון בלענוד בושם אם כאילו לא שמת? כל הקטע, להריח טוב כל הזמן.
במקרה זה, אני מסכימה עם התגובות שקראתי ברשת: מתנדף מהר ועמידות חלשה, אם כי אני מגדירה אותה כבינונית, מרגישים גם לאחר 4 שעות על הצוואר, אבל לא כזה חזק, יש חזקים יותר.

התגובות עליו מהסביבה, למען הכנות, לא בשמיים, לא היללו. אפילו על פאקינג פביולוס קיבלתי יותר תגובות.

מחיר: כ 900 שקלים כמות 50 מ"ל. קיים גם ב100 מ"ל.

בהרכב:
דובדבן, סירופ דובדבן שחור, שקדים מרירים, סירופ גריוטה, ורד אובסולוט, יסמין סמבק,  בלזם פרו, שעועית טונקה, אלגום, וטיבר, ארז.