מברשות איפור e.l.f. Cosmetics

שנסו מותנים, הניעו ידים -------- המברשות של  e.l.f הולכות לשנות לכם את החיים ! ! !

מברשות א.ל.פ. קוסמטיקס איכות ומחיר

א.ל.פ.
(אלפ, אלף, אלף קוסמטיקס, אלפ קוסמטיקס) היא חברת קוסמטיקה אמריקאית. החברה נוסדה בשנת 2004 ומתמחה במוצרים איכותיים וזולים. לחברה מעל 300 מוצרים הכוללים מוצרי אמבטיה, טיפוח עור, איפור, אביזרים מקצועיים וכל מה שקשור לתחום. המוצרים של אלף נמכרים בטרגט, קיימרט, וולמרט, אולטה ועוד.
.e.l.f  - ראשי תיבות של eyes, lips, face. 
לדברי אחד המייסדים (כך טוענת ויקיפדיה), הרעיון להקמת המותג הגיע, כשראה נשים במכוניות יוקרה קונות קוסמטיקה זולה בחנויות של 1$.

איך הגעתי למברשות? 
תמיד שמעתי עליהן - קראתי ליתר דיוק. הביקורות ממש ממש טובות אבל אני סנובית, קונה רק מברשות מאק. העניין, שחלק מהמברשות שלי התחילו לזייף! כן, כן, מברשות יקרות, שנאלצתי להעיף עקב נשירת שיער במקרה הטוב או דפקה בסיבים במקרה הרע (ואני שומרת עליהם חבל על הזמן! זה לא בגלל צורת שימוש לא נכונה). אז לאלף הגעתי בשילוב שלושה גורמים:

1. עשיתי הזמנה מהאתר החביב עלי iherb
2. לא יכולה לקנות בiherb רק מה שצריכה😡!  תמיד מוסיפה, גם מה שלא צריכה (ממרח בוטנים צימוקים וקינמון כל כך  טעים!)
3. היה בלק פריידי 😋

שלושת המרכיבים הללו, גרמו לי להזמין 4 מברשות. אני כל כך מרוצה, הן כל כך מפתיעות לחיוב! זנחתי את המאק שלי לאנחות, אפילו את הקבוקי האהובה עלי!
אני משתמשת עם האלף כבר הרבה זמן. אין פגיעה בסיבים, הידית נראת פצצה ולא מתקלפת, הכיתוב נשאר איתן, מתנקות בקלות, הלכלוך יורד בזריזות, מהר יותר ממאק (לא מבינה למה). באמת כפי שהחברה מתיימרת להציג - איכותי וזול. 

מברשת elf Ultimate Blending Brush - 
מברשת סיבים רחבה למדי ודחוסה. מעוצבת ספציפית להנחה מתקדמת של מייקאפ להשגת מראה מקצועי. תודות למבנה שלה היא אוספת כמות מדוייקת של חומר לבניית כיסוי. מתאימה למייקאפ אבקתי, נוזלי או מוס (תכלס כל סוגי המרקם). מברשת סינטתית, יוצרה ללא התאכזרות בבעלי חיים. 
הנחת המייקאפ מתבצעת בתנועות סיבוביות. שמה נקודות מייקאפ או ביבי קרים על הפנים ועוברת על הכל, המייקאפ נטמע בשלמות והמגע נעים מאוד.
לדברי היצרן, היא מתאימה לשימוש עם ברונזר וסומק. ניסיתי להניח איתה סומק אבקתי וזה לא סבבה בגלל המבנה הדחוס. עם סומק אבקתי נוח להשתמש במברשת שערות אורירית, המפזרת אבקה בצורה רחבה.
המברשת כן מעולה ומומלצת להנחת סומק קרמי, היא עובדת טוב מאוד עם מרקמים מעין אלו, מטשטשת את הקרם בצורה יפה. 
המברשת טובה בהנחת פודרה אבקתית. אני עובדת איתה עם המאק סטודיו פיקס פלוס, במקרה זה לא דרוש טשטוש גבולות אלא פריסה אחידה של חומר. היא מולטי טאסקינג (אני מניחה איתה גם הילייטר) וזה הופך אותה למוצלחת.

אלף אולטימייט משמאל, אלף סלפי מימין

מברשת פצצה של אלף, בעלת שם ארוך, שאפשר לקצר בקלות לSelfie Brush
המברשת סינתטית, בעלת תכלית ברורה מאוד: הנחת מייקאפ וחומרים נוזליים.
כמו המברשת הקודמת, עובדים איתה בתנועות סיבוביות להטמעת המייקאפ. היא טובה למייקאפ, ביבי, סומק קרמי, שימר נוזלי, כל מה שנוזלי וקרמי היא לוקחת בקלות, לא סופרת ממטר והכי נעימה להרגשה.
הסלפי והאולטימייט הן המברשות היחידות, שאני יכולה לעבוד עם ביבי קרים במקום מריחה עם האצבעות. אם אני משווה אותן למברשת מאק 196, שרכשתי במיטב כספי, הסלפי שמה אותה בכיס הקטן. אם יש אותה - לא צריך מברשת אחרת.
לדברי היצרן, המבנה שלה מדמה את אצבעות היד ונותן תחושת הקצפה רכה (אחלה תיאור). היא מתאימה גם למוצרים אבקתיים אבל לא ניסיתי ולא בא לי לנסות. היא דחוסה כמו האולטימייט והראש שלה קטן, לא עושה לי חשק לעשות לעצמי כתם ולעבוד קשה על תיקון. מאוד קל לנקות אותה, קצת סבון כלים, שפשוף עם הידים והכל יורד. 

👈מברשות הסלפי והאולטימייט, מאוד דומות במהות ובתוצאות. מבנה שונה אך משיגות אותה מטרה, אין צורך בשתיהן. אני מעדיפה את האולטימייט כי המברשת יותר רחבה ולמרוח ביבי הולך מהר יותר. עם האולטימייט אני יכולה גם להשתמש עם פודרה, מה שחוסך לי מברשת ועם הסלפי פחות נוח כי הראש קטן.

מברשת elf Blending Brush
אלף בלנדינג

נקראת גם Travel Blending Blush ומוגדרת כך כי יש לה ידית קצרה ויכולה להכנס לתיק איפור קטן בנסיעות. אני מוצאת שמאוד נוח לי להניח איתה מאק סטודיו פיקס מייקאפ פודרה, מייקאפ נוזלי או ביבי קרים.
גם היא מחליפה בהצלחה את הקבוקי של מאק, במידה מסויימת היא אפילו עדיפה כי אפשר להניח איתה מייקאפ נוזלי ואחריו פודרה, כלומר לחסוך במברשת, לעומת קבוקי מאק שמומלצת לאבקות ופיגמנטים. המברשת דומה קצת לאולטימייט רק רחבה יותר, רוחב סיבי המברשת 5.5 ס"מ (האולטימייט 4.5), ואורך הסיבים 3 ס"מ.
באתר רשום שהיא מתאימה לעבודה עם נוזל, מוס, ברונזר וסומק. בגלל שהיא רחבה, היא מתאימה לכיסוי שטח גדול וזה עובד בעיקר עם מייקאפים למינהם. לא לחינם היא נקראת בלנדינג, כי קל ונוח לערבב איתה, לערבב את המייקאפ על העור.
למרבית ההפתעה, גם סומק קרמי היא מטשטשת יפה, לא ציפיתי, כי היא רחבה ומפחידה לשימוש במוצרים בהם דרוש דיוק. יוצא טוב, מפזר בצורה אחידה ואפילו קל לטשטוש בגלל הרוחב העצום של הסיבים.

👈 אם אני משווה בין שלושת המברשות עד כה, מבחינת פעולה הן עושות פחות או יותר את אותו הדבר. כולן נהדרות למייקאפ ופודרה, אין צורך בשלושתן למטרה זו. אני חושבת שהאולטימייט הכי פרקטית כי הרוחב שלה בדיוק באמצע בין שתי האחרות, לא גדול מדי ולא קטן מדי.

מברשת elf Highlighting Brush
מברשת הילייטר זוכת פרס מגזין אלור

מברשת זו זכתה ב best of Allure לשנת 2019.
מברשת מחודדת, פלאפית, אורירית, מעוצבת להנחה מדוייקת של הילייטר על עצמות הלחיים ועצם הגבה למראה סטרובינג. 
היא נפלאה להנחת הילייטר! נבראה במיוחד עבור פעולה זו! מברשת מדוייקת לחלוטין! מתאימה לשימוש עם הילייטר נוזלי או קרמי, כמו כל המברשות של אלף היא צמחונית ולא נוסתה על בעלי חיים. 
העיצוב שלה מאפשר להניח הארה עם החלק הרחב, באלכסון, או בנגיעות קלות עם הקצה המחודד, שמתאים בעיקר לאזורים קטנים כמו עצם הגבה.
כמה שהיא טובה ומופלאה ושווה את 4$ שעולה (אבסורד כמה שזה זול), אני משתמשת איתה מעט. שמתי לב שעודף מברשות מכביד עלי. הכי טוב לי מברשת אחת/שתיים, שמכסות לי את הכל, שלא לדבר על פחות מקום.
תפיסת מקום זה לא הכי נורא, אבל כמו שהילדים שלי מדקלמים לאחרונה פתגמים חכמים מהגן כגון: "תפסת מרובה לא תפסת" ו"אמא, זה מונח כאבן שאין לה הופכין" - מרוב שיש לי כל כך הרבה מברשות אני הולכת לאיבוד עם כולן. סתם שוכבות במגרה, באסה לזרוק, אין צורך להשתמש, כסף אבוד - כל האמרות נכונות.

👈לסיכומו של עניין:
אולטימייט - סוגרת הרבה פינות.
סלפי - מעולה למוצרים נוזליים וקרמים.
בלנדינג - טובה לשטחים גדולים, מתאימה למייקאפ ופודרה.
הילייטר  - מברשת הכי מדוייקת להייליטר שפגשתי בחיי.

איפה קונים? בארה"ב, ברשת אונליין, באתר המופלא iherb

איך מנקים? עם חומר מנקה מברשותשמפו מברשות או מה שאני עושה - סבון כלים.