Narciso Rodriguez Ambree EDP נרסיסו רודריגז

יש לי סימפטיה לבשמי נרסיסו רודריגז. 
נרסיסו אומברה
אני לא יודעת להסביר למה דווקא נרסיסו, משהו נתפס לי מבראשית ימיו עם Fer Her האלמותי, פשוט שיחק אותה מבחינתי. יחודי ומיוחד, הבשמים שלו לא דומים לאף אחד אחר (אם כבר - מחקים אותו).

נרסיסו אמברה או נרסיסו אומברה, איך שיוצא לכם, גרסת אדפבושם חדש, נפלא ומרגש. שימח אותי מאוד לראות שמגיע בגרסת פרפיום ולא טואלט, כיאה לקיץ. 

מאוד התלהבתי! 
הוא מאסקי, אין ספק, אי אפשר להתעלם מהסממן שמלווה את נרסיסו, אבל להבדיל מהפודרה והלבן, הוא לא כזה חזק ודומיננטי, וזה ממש טוב. 
דומיננטי יכול לעיתים להעיק, שלא לדבר על להימאס (ואם נמאס לך - הלך הבושם ואיתו כמה מאות שקלים).  
יש בו סממן פרחוני, עדין, שילוב מרכיבים מוצלח, שהופך אותו נעים ללבישה בכל שעות היום: בוקר, ערב, אחרי מקלחת, הכל הולך.
הוא מאוד עמיד ! מורגש מקרוב ללא בעיה, שובל קל עם הסטת שיער או במשבי רוח.  
זה סגנון ריח שצריך להתחבר אליו. אוהבות נרסיסו - תאהבנה ללא ספק, סך הכל, הוא די דומה לקודמיו בסדרה. מי שלא אוהבת מאסק... קשה לי להאמין שתאהב אבל עדיין, שווה לנסות. 
מכיל: 
תוים עליונים: פרחים לבנים, פלומריה, ילאנג ילאנג.
לב: מאסק, ענבר.
בסיס: ארז, וניל, קשמיר. 
מחיר לפני הנחות: 370 שקלים כמות 50 מ"ל, 470 שקלים כמות 90 מ"ל.