הזמנה מ-iherb

הזמנה נוספת מאייהרב

לפני חודש עשיתי הזמנה מאייהרב ונשארתי עם טעם של עוד. אחלה, הזדמנות להזמנה נוספת. 

אוהבת להזמין מחו"ל ומiherb בפרט. דברים שאין בארץ, מחירים טובים, מגיע מהר באופן הזוי, יותר מהר מחבילות שנשלחות בארץ. לשם הדוגמא, עשיתי חודש שעבר הזמנת סווטשרים לילדים מקסטרו, אחרי עשרה ימים התקשרתי לראות מה עם ההזמנה, עוד לא עיבדו אותה. 

את החבילה הנוכחית מiherb הזמנתי ביום חמישי בבוקר וביום שלישי בצהרים היא היתה אצלי בבית! 5 ימים מארה"ב לישראל עד הבית ב-18 שקלים בלבד דמי משלוח! זול להפתיע, כנראה תלוי בעלות ומשקל ההזמנה. 

שלל נאה 

בהזמנה הנוכחית למעט מוצר MUST אחד כל השאר אקסטרות.

מה שנזקקתי, כי הולך אצלי בכמויות שמן עץ התה

מה עושים איתו? הכל? כל מה שניסיתי עבד: דלקת חניכיים, הרפס, יבלת ויראלית, טחורים, פטריות צפורניים, חבורות, אם היה אפשר הייתי מתקלחת איתו. תכונות השמן אנטי ויראליות ואנטיספטיות. הוא טוב לריפוי פצעים ובעיות עור, מה שטוב בו וגם בשמן לבנדר (גם MUST אצלי, שמן לבנדר ושמן עץ התה חובה להחזיק בבית), שאפשר למרוח אותם ישירות על העור ללא שימוש בשמן נשא. אני מטפטפת טיפה זעירה, כי הוא מרוכז 100% ומורחת איפה שצריך, כמובן אפשר למהול אותו גם בשמן נשא.

שמן המפ בכבישה קרה - כי הוא מולטי ויטמין, כי הוא עשיר בחומצות אומגה ובמיוחד אומגה 3, עשיר בויטמין אי. אפשר להשתמש איתו כתוסף תזונה באוכל (תיבול) וכשימוש חיצוני במריחה על העור ועל השיער. מצויין כשמן נשא לתמצית אתרית, טוב לטיפול בכאבי שרירים, רגישויות בעור, אומרים שהוא טוב גם להפגת חרדות. 

שמן אקליפטוס - טוב לדרכי הנשימה, טוב לשימוש במחלות הצינון, יש לו ריח מרענן, פותח דרכי נשימה. אבא שלי תמיד היה מפזר אותו כשהלכנו לסאונה. 

שמן רוז היפ  בכבישה קרה - השמן בכבישה קרה הוא שמן יבש, שנספג מהר ואינו מותיר שומניות, לכן מתאים לשימוש על עור הפנים. מכיל ויטמינים, טוב לטיפול בקמטים, הבהרת כתמים, חידוש עור, אנטי אייג'ינג, יעיל לטשטוש צלקות וסימני מתיחה, אפשר להשתמש איתו כסרום מתחת לקרם. עוד לא ניסיתי, מבטיחה לעדכן תוצאות. 

קרם קולגן - קראתי עליו ביקורות טובות. מצא חן בעיני שאין לו מסנן קרינה, כך שהוא מתאים לשימוש בוקר ולילה. התחשק לי לגוון בקרם נוסף מעבר לCerava, שאני מאוד מרוצה ומשתמשת בבבקרים. בקרמים הכבדים ובשמנים אני משתמשת בלילה.

עדכון: נספג במהירות שיא, מרקם נעים וריח טוב. לא מרגישה שינוי בפנים. נעים לי יותר מCerava כי הוא נספג מהר יותר.

תמצית ולריאן - צמח מרגיע טבעי. אפשר לקחת לפני שינה, אפשר סתם כך ברגע לחץ או חרדה. טיפה אחת - שתיים בכוס מים (תתחילו באחת) ו-וואלה עושה את העבודה.

הבייביס שלי 👇

חמאות בוטנים טעימות אחת אחת

הילדים אמרו לי: "אמא אבל כבר יש לך חמאות בוטנים כאלו" עניתי "לאאא, זה בטעם שונה, כל אחד טעם אחר" ועשיתי להם צלחת דגימות מכל אחד, לשם יטעמו ויבדילו.

חמאת בוטנים עם דבש - טעימה בטרוף, טעם שונה מסקיפי דבש שנוטה להיות מלוח. הנוכחית מתוקה אבל לא מדי.

חמאת בוטנים קראנצ'ית - כאילו, את אומרת כמה קראנץ' כבר יכול להפתיע, אז זהו, שכן, היא פשוט נהדרת. אין את המליחות של ממרחי סקיפי ויותר טעימה מממרחי B&D (סורי, אתם ישראלים ואני אמשיך לקנות מכם). 

אגב, את החמאות בוטנים אנחנו אוכלים ככה עם כפית, לא מורחת על לחם, וכשנמאס לי מממרח אני מכינה עוגיות מגולגלות מבצק שקם