TOM FORD FUCKING FABULOUS

טום פורד גאון.

מעצב מוכשר עם קולקציות מדהימות. הראש העסקי לא נח על שמריו ופורד הקים ליין בשמי יוקרה. 
מרבית המעצבים פונים לכלל האוכלוסיה, פארמים, מחירים רגילים, אך לא פורד. פורד מהתחלה מיתג את עצמו ברף גבוה, בידיעה שאנשים יקנו כי ישלמו על השם, ישלמו על המוניטין, על היוקרה וכמובן איכות. 
הבשמים ידועים כבעלי ריחות מיוחדים, עמידות גבוהה ועיצוב מינימליסטי, בקבוק קטן מקובע עם פקק שטוח, בהשראת כלי משחק שחמט.

פאקינג פביולס הושק בשבוע האופנה בניו יורק ספטמבר 2017 בתצוגת אביב/קיץ 2018. הבושם מהדורה מוגבלת ועולה מחיר שערורייתי של 1,200 שקלים לבקבוק 50 מ"ל (בליין הרגיל זה מחיר של 100 מ"ל).

פאקינג פביולס מכיל שלל מרכיבים:
לבנדר טרי, שעועית טונקה, שמן מרווה, שקדים מרירים, וניל, שורש איריס, פרח איריס ועור.
הריח מוגדר כחם מתובלן או כפי שטום פורד הגדיר Fucking Fabulous ! !

ריח כבד, עוצמתי. הרגע הראשון עבורי היה שוק אבל אחרי כמה פעמים של שימוש מרגיש אחרת. הוא מיוחד ויחודי בריח, מוטיב העור שבו מורגש ומודגש והוא זה, שנשאר על העור, כששאר המרכיבים מתנדפים. לאחר ההתנדפות נשאר הבסיס והוא מרגיש נעים יותר. אין שובל אך מאוד עמיד וזה מתאים למי שמבלה יום שלם בחוץ. אני מקבלת עליו הרבה מחמאות מנשים, גברים לא אוהבים.

אני לא חושבת, שזה בושם שמתאהבים בו מיד. צריך לתת לו זמן להתקבע על העור, כי הרגע הראשון...פפפ...חזק מאוד. לאחר ההתקבעות לתת צ'אנס, ריח שצריך להתרגל אליו, בהחלט אפשר להתחבר. אני מניחה שמי שאוהבת את בלק אורכיד תתחבר אליו, הם לא דומים בריח אך דומים בסגנון העשיר.

הבושם מתאים לעונה חורפית, לשימוש יומיומי, לערב סגרירי, יציאה אקסקלוסיבית, לא מתאים לדייטאין לו ריח מפתה, זהו בושם עם אמרה.

אם החלטת לקנות - קחי בחשבון שהוא חזק ודומיננטי על הגוף ויכול להמאס במהרה. מכירות את הבשמים האלו, שאתן מתיזות ויש לכן כאב ראש/בחילה? הוא בהחלט יכול להגיע לשלב זה ואז אתן תקועות עם בושם, שעלה מעל 1,000 שקלים, חצי מלא במקרה הטוב, ואין מה לעשות איתו. להעביר לבעל אולי, הם לרוב זורמים וזה בושם יוניסקס.
אחלה שם (ציינתי בהתחלה שפורד גאון), מושך קנייה, לו קרא לבושם Fabulous Leather זה היה מעניין פחות.

ניתן להשיג בחנויות בישום נבחרות, בדיוטי עולה 250$ כמות 50 מ"ל (900 שקלים)  ו-355$ כמות 100 מ"ל (1,280 לפי שער המרה 3.6 שקל לדולר).

{מעדכנת שיצא כבר בושם חדש בשבוע האופנה הנוכחי, ספטמבר 2018, בשם Lost Cherry גם מהדורה מוגבלת, נקווה שיגיע אלינו מהר ולא נצטרך לחכות לו שנה}