הזמנה שניה מבאת אנד בודי וורקס

אחרי שניצלתי את הטבות בלק פריידי של Bath and Body Works והתפנקתי בנרות ריחניים -
הגיע הזמן להזמנה נוספת.
משלוח עם דילטאס

מי שקרא את הפוסט הקודם שלי, הזמת נרות מבאת אנד בודי, כבר יודע שהתלהבתי ברמת על מריח בשם Champagne Toast והבטחתי לעצמי להזמין את כל סדרת הקרמים.

הבטחות צריך לקיים, אי לכך בסיילים השווים של סוף שנה הזמנתי קרמים. בגלל שנזכרתי מאוחר מדי, פיספסתי חבילת ג'לים סניטריים סופר שווה, ריחנית בטירוף, הם פשוט אזלו בן רגע (חבילה מעורבת 5 ג'לים ב6$).

מוצר נוסף שויתרתי עליו, הוא מי גוף (ועדיפות לגליטרים) כי יש לי מלאי בבית.
אני חולת מי גוף! משתמשת רק בBath and Body או Victoria's Secret.
מוצר מאסט אצלי! מככב אחרי מקלחת, להתרעננות, במקום בושם, על השיער, מלא פעמים לא בא לי שום ריח והמי גוף מצילים אותי (מעולה בהריון!)

שלל ריחני

עלויות:

💝פריט עולה כ 14.5$ (55 שקלים), המבצע הוא 2+1 או 3+2 ואז יוצא בערך 10$ לפריט (37 שקלים).
💝סה"כ הזמנה מהאתר עלתה 42$ (164 שקלים).
💝הזמנתי ג'ל ידים מקציף וזו טעות כי אסור לשלוח לארץ מה שנקרא מיכל לחץ, אז הלך המוצר ואיתו 6$. אל תעשו את הטעות שלי, תזמינו מוצרים באריזות רגילות.
💝משלוח מדילטאס - פיספסתי את הנחות הענק של סוף שנה על משלוחי אקספרס והלכתי על משלוח איטי ב-20$, הגיע תוך חודש.
💝סה"כ הזמה כולל משלוח עלתה 62$, מינוס הג'ל ידים יוצא 56$ עבור 5 פריטים = 11$, 42 שקלים למוצר.
חמודים בדילטאס

הקרמים שלי