טום פורד Metallique EDP

טום פורד מטאליק - ניחוח פרחוני מתוק

לאחרונה אני  חוגגת עם הבשמים של טום פורד
יצא ככה, שבבת אחת, כולם נחתו בחיקי. אז דיברנו על לוסט שרי, על לבנדר אקסטרים ועכשיו הגיע הזמן למטאליק. כל שלושת הבשמים חדשים משנת 2019.

בMetallique אני ממש מאוהבת 😍. הוא פרחוני, מתוק, בדיוק הסגנון שלי. יש לו עמידות טובה, מורגש מקרוב, מקבל מחמאות מקרוב, אין לו שובל אבל לרוב אין שובל בבשמים של טום פורד, לא כזו הפתעה. 

מעניין שמטאליק מזכיר לי את הבושם Juliette Has A Gun Mmmm. לא ברגע הראשון, לא, אבל כשהתוים העליונים מתפוגגים ונשאר בסיס, יש סממנים דומים. אני אומרת לכם, עשיתי נסיונות בשביל להשוות. אחרי פרק זמן של נאמר חצי שעה הם מתחילים להיות דומים, הם לא זהים לגמרי אבל יש מכנה משותף. בכלל, הריח של מטאליק, כמה שהוא טוב ואני אוהבת, אין בו משהו מיוחד, זה לא בושם עם SAY, יש הרבה דומים לו בסגנון. 
מסקנה: שווה לבדוק באוסף אם יש בושם דומה לפני שקונים.

בהרכב של Metallique אפשר למצוא: מולקולת אלדהיד, ברגמוט, פלפל ורוד, עוזרר, שושנת העמקים, הליטרופ, אמברט, בלזם פרו (שרף), וניל ואלגום.

מחיר בארץ: 570 שקלים כמות 50 מ"ל, 805 שקלים כמות 100 מ"ל.
מחיר בדיוטי: 108$ כמות 50 מ"ל, 145$ כמות 100 מ"ל (לפי שער 3.5 שקלים לדולר יוצא 380 שקלים ו-510 שקלים בהתאם).